Trochu si to tady zanedbám

22.12.2009 22:43

Dr. J. R. si k Vánocům nadělil zbrusu novou, tlustou, pestrou, krásnou monografii plnou lambdakalkulů a jiných broučků, živijó. Prof. J. Z. má rovněž novou knihu, další publikace se chystají. Jelikož já se na knihu hned tak nezmůžu, začal jsem si aspoň vyrábět nové webové stránky. Ach ano, v životě každého muže jednou nastane čas, kdy se musí přestat držet máminy sukně (zejména její modro-stříbrné šablony) a musí se poohlédnout po něčem vlastním, do čeho by mohl tak nějak víc vrtat a případně i s tím něco nového počít. Nové stránky jsou ve výstavbě a dokud nebude nová verze Joomla! či dokud se na CIT někdo neslituje a nepustí mi tam na chvilku prosté ftp, některé věci tam prostě nepůjdou. Abych nějak kompenzoval nicotný obsah nového webu, vyrobil jsem šablonu "donutim_vas_slzet.css". Tohle tedy berte jako vysvětlení, proč si to tady asi trochu zanedbám.

No a taky jsou ty Vánoce a člověk je po nich takový otupělý, když tedy není zrovna opilý.

Přesto se pokusím udržet si laskavé čtenáře malým teaserem: dnes jsem četl pohádku O kohoutkovi a slepičce - a řeknu vám, neznám drsnější morální apel! Tak mne to zasáhlo, že se k té pohádce snad dokonce budu muset nějak vyjádřit. Hm, teď mě napadá, že ta pohádka je vlastně docela vhodná vánoční instruktážní pomůcka, jen místo jahůdky máme kostičku. Přeji vám do Nového roku pekelně rychlé slepičky.

Zpět

Diskusní téma: Trochu si to tady zanedbám

Datum 23.12.2009

Vložil Antikrob

Titulek n

Odpovědět

Tý jo! Tak Zouhar nám napsal další dílko! A bude to o tom, jak správně bonzovat, nebo o VŘSR? Ale toho Raclavskýho si přečtu, podle obsahu to vypadá výživně. Jo, a KN stáhly děkanovu reakci, takže jsem si ji nestihl ani přečíst, teď je tam místo toho reakce Koháka, asi tam Krob měl moc pravopisných chyb...