U soustruhu

29.08.2008 13:25

Dovolená je za mnou, zase zpět na šichtu. Co je nového? Inu, bydlíme teď s mojí současnou manželkou a současným dítětem více básnicky: přestěhovali jsme se o celých 500 metrů na jihovýchod, tj. světlu vstříc. Taky máme nové ojeté auto, jelikož Ruprta jsem, jak známo, rozbil. Včera jsem si slastně uvědomil, že máme teď asi nejlepší vůz na katedře a že nám může i děkan se svoji automatickou převodovkou závidět. Nakoukl jsem tuhle do pracovny a těch zásuvek! Taky tam prý budeme mít koberec, což je věc, kterou jsem neměl od svých šestnácti. Píšu teď posudky na diplomové práce a už teď mohu prohlásit, že jednu práci bych nejraději roztrhal, jestli mi rozumíte. Jo a kvůli migrénám jsem prakticky přestal pít alkohol, čili od teď jsem k jakýmkoli lihovým úplatkům slepý. Rozjíždím se pomalu, do provozní teploty se dostanu až v polovině září; do té doby asi budu tak nějak něžný, no fuj. 

Zpět