Filozofii lidu

19.12.2008 12:10

Měl jsem tuhle v trolejbuse pěknou chvilku. Na rozdíl od tohoto filozofického diskutéra (viz čtvrtý bod na jeho první větvi) se ale ta moje obešla bez nadměrného tření. Zničehonic mě oslovil jeden pasažér, ze kterého se vyklubal student, ze kterého se vyklubal loňský frekventant kurzu Filozofie pro posluchače nefilozofických oborů. A pak mi ten kurz v trolejbuse pochválil! To se stává tak zřídka, že jsem se z toho úplně roztřásl a hned na další zastávce raději vystoupil a vyčural se. Abych z toho nezpychl, projel jsem si doma odpovědi z předmětových anket kurzu PH0001 Filozofie pro lesní dělníky. Je to masáž, vybírám průměrná ze špatných hodnocení, ta úplně nejhorší si schovávám na lepší časy.

jaro 2006:

  • Neříkám, že mi některé přednášky profesofa Pichy nic nepřinesly, ale zcela jistě vím, že bych studium na filozofické fakultě bez nich přežila.

podzim 2006:

  • Mgr. Marek Picha, PhD je podle mého názoru příliš přísný. Filozofii nerozumím, proto mě jeho hodiny moc nebaví.
  • Neměl jsem tohoto vyučujícího.
  • Pan magistr se snazi se studenty komunikovat, ale ti ostatni, co se do komunikace nezapoji at uz z jakehokoliv duvodu jsou naprosto mimo a nudi se. Ve sve podstate v tomto predmetu neni nic vysvetleno. Tedy alespon pro mne ne.

jaro 2007 (jediný zápis v anketě):

  • nechodil jsem k němu

podzim 2008:

  • Vaše přednášky se mi velmi líbily. Byly velmi podnětné - nejen pro přemýšlení v rámci mého oboru, ale i pro mé člověčenství. Měla bych chuť si je zopakovat.
  • hgfh
  • Profesor Svoboda krásně mluví a nejkrásněji mluví o budhismu.
Zpět