Debilogo

18.09.2008 14:23

V ISu na mě každou chvíli vybafne fotosoutěž "Jak se žije na MU". Přestože fotografuji nerad a zrcadlovku řadím v seznamu chorob hned vedle slintavky a kulhavky, rozhodl jsem se podpořit tuhle vlezlou isáckou aktivitu zveřejněním dvou fotografií ze života učitele na MU. Obě fotografie jsem pořídil mobilem a obě zde vystavím až zítra, protože se právě ukázalo, že holt nemám káblík, kterým bych to ze stroječku stáhl. Už teď však mohu prozradit, že na jedné z nich je obličej PhDr. Dagmar Pichové, Ph.D. pokryt lepkavou bílou substancí, whow!

Zatím tedy něco stručně k jinému obrázku: hledám takhle cosi ve stole (šlo o jeden káblík, kterým se propojuje mobil s PC, však víte) a narazím na vzorové zápočtové testy. Jde o takové ty předlohy, podle kterých mohu testy rychle opravit - mimochodem, při rekonstrukci byly celou dobu ve stole na chodbě, takže pokud si je někdo opsal, ať mi dá vědět. Takže vytáhnu ty testy a co nevidím, na jeden z papírů se mi někdo esteticky vyblil. Ach ti elektrikáři! Počítám, že si nějaký brigádník doma zapomněl svačinu, otevřel hlady šuple, uviděl tlustou fixu a zvýrazňovač, oboje olízl, protočily se mu panenky a spustilo se mu automatické psaní. Jeho zprávu budoucím generacím nedokážu rozluštit, zdá se mi ale, že to je něco jako "WA" nebo "WK".

Zpět