Damnice 2008

09.06.2008 21:30

(08:10) Různé firmy pojímají teambuilding různě. Katedra filozofie na to jde přes jídlo a pití, neboť poživačnost je považována za společný denominátor každého moderního intelektuála. Dnes začíná tradiční (protože asi již páté sedmé) výjezdní (protože tam jedeme) zasedání (protože tam i sedíme) na děkanově chalupě (protože je to na děkanově chalupě). Nepozorně jsem si přečetl organizující email šéfa katedry a na sraz před fakultou se dostavil o hodinu dřív. Dokonce jsem si kvůli tomu o čtvrthodinku přivstal, to nám to pěkně začíná!

(09:20) Šéfovi utopenci jsou tradičně skvělí, málokdo umí topit jako on.

(10:40) Vyzval jsem kolegy, abychom v rámci solidarity se středoškolskými učiteli zvážili, zda nedáme hlasovat, že bychom na program jednání přidali i doušku, že nevylučujeme stávkovou pohotovost. Děkan řekl, že ne. Nechápu, jak někdo, kdo studoval ve Francii může ke stávce zaujímat tak chladný postoj. Vždyť co jiného než stávky dala Francie lidstvu?!

(11:15) Na obhajoby konané 9. září je zatím přihlášeno 30 studentů. Vražda, smrt, zabití.

(11:20) "Stanfordskou encyklopedií furt tam házel, ale aby se podíval na moji knížku, to ne." Kdopak to asi řekl?

(11:35) Grilované krkovičky jsou vynikající. Nakládal prof. Horyna, tajná přísada je libeček a týdenní macerace.

(14:00) Omylem porážím dr. Svobodu v pétanque - nealkoholické pivo přináší první šťavnaté ovoce.

(14:20) Příhody prof. Hrocha ze studijního pobytu ve Springfieldu: emergency collumn, kýla, černošky, černozem. Proč někdo fotí jednu knhovnu šestnáctkrát? A okno? A chodník?

(16:00) Jsem zpět v Brně. Letos jsem v Damnicích nepřespal, ba co víc, nepožil jsem tam žádný alkohol. Děkan mě proklel.

Zpět