Saky paky

15.09.2008 22:50

Máti mi vždycky říkala, že jsem konfekční typ. Nevím sice přesně, co to znamená, ale je to nejspíš něco s oblékáním sak. Uplynulé státnice byly zvláštní nejen tím, že na ně přišly i chlebíčky, nýbrž i hodnocením oblékání zkoušejících. Konkrétně byla komentována skutečnost, že saka ke státnicím nosí už jen profesoři. K tomu se nemohu nevyjádřit, nejprve to nejdůležitější, tedy bonz - slečny si nevšimly, že děkan měl místo saka vázanku, byť slušivou! Takže bych na jejich místě nepaušalizoval, protože někteří profesoři jsou taky pěkně lidoví. Já jsem sako neměl (přestože mám saka rád a často je nosím) z následujících důvodů: (1.) po stěhování stále nemohu letní sako nalézt, mám teď pouze podzimní/jarní, zimní sako jde do čistírny; (2.) zlenivěl jsem; (3.) vážím si hůře oblékaných kolegů a nechci je svým krásným zevnějškem zahanbovat; (4.) nechtěl jsem si sako umazat od majonézy; (5.) furt ještě něco někde stěhuji a moje sako to nerado vidí. Nechci to zlehčovat, sako jsem neměl a byla to chyba. Ale všiml si někdo, že jsem měl prakticky nenošené svatební boty?! Nové kalhoty, nový občanský průkaz?! Já si to sako teda příště vezmu - doufám jen, že časem nebude někdo vyžadovat, abych si ke státnicím bral tupé.

Zpět