Ochutnávky

13.10.2008 14:52

Zrovna jsem včera v supermarketu přemýšlel, kolik Margotek mám vzít, když se mě kdosi zeptal: "Dobrý den, máte rád hořkou čokoládu?" Ostřím, tazatelka sama vypadá jako čokoláda (celá v černém, přes boky poměrně dost másla) a nabízí mi nějakou kuličku. Podle pravdy odpovídám: "Ne," načež tazatelka zesmutní a začne připomínat hořkou čokoládu ... Tuhle kdosi zaklepal na dveře. Otevřel jsem a jakýsi chlap povídá: "Dobrý den, myslíte si, že tyhle dveře dokáží ochránit vaši rodinu před násilným vniknutím?" Podle pravdy odpovídám? "Ne." "A vám to nevadí?" Podle pravdy odpovídám: "Ne, jsem zde na návštěvě." Chlap si zaklepe na čelo ... V centru Brna přepadávají náhončí Greenpeace: "Dobrý den, máte rád přírodu?" Podle pravdy odpovídám: "Ani ne." Slečna zezelená. Nejlepším sociálním repelentem je upřímnost.

Zpět